Osnove

Na splošno o avdiu in drugih temah
Numb
Nov uporabnik

Osnove

Postby Numb » 04 Jun 2009, 12:04

Sam še nisem držal v roki spajkalnika, ker je pa sedaj že parkrat naneslo da bo to rabil počet sem šel kupit v Bauhaus cin.
Ampak je bilo tam 40 vrst cinov, pa past in podobnih zadev...

Bi se dalo odpret kak topic za nas noob-e, ki bi želeli kako stvar sami naredit pa ne vemo kako.
Kaj o spajkalnikih in priboru, o lepilih za zvočniške škatle, recimo ne vem s čem je dobro oz, najbolje zatesnit škatlo,
navaden silikon?
In podobna osnovna opravila...

Hvala, lp

Senca
Stara faca

Re: Osnove

Postby Senca » 04 Jun 2009, 12:13

Tudi sam sem amater glede tega, lahko ti pa povem svojo izkušnjo, da sem v elektro trgovini kupil nek "dober" cin in pasto po priporočilu prodajalca, vendar mi cinjenje nikakor ni in ni šlo. Nato pa mi je prijatelj, ki ima RTV servis, dal cin ki ga tudi sam uporablja in naenkrat je bilo vse veliko, veliko lažje.

Numb
Nov uporabnik

Postby Numb » 04 Jun 2009, 12:18

Moja draga mi je itak rekla da ko bom jaz pricinil tweete, ne bo šla več pena nazaj v škatle :lol:

softspeaker
Site Admin

Postby softspeaker » 04 Jun 2009, 12:26

Pozdravljen Numb,

upam, da je med nami kdo (moral bi biti), ki ve kaj več o spajkalnikih, osebno mimam pojma o teh stvareh, vem samo to, da uporabljam 30W in 60W lotkolben in ta prvi cin, ki ga najdem :(
Mogoče bi ro-bi vedel kaj več povedati.
O lepilih in škatlah pa ziher Pinc69 :P

KL3M3N
Stara faca

Postby KL3M3N » 04 Jun 2009, 17:17

uporabljam cist neki navadn spajkalnik..cin tisti ki mi pride pod roko..da se lepse cin razlije uporabljam kalofonijo(u kosih)..

mislim da se veliko uporabljajo spajkalniki z loceno grelno postajo(al kako se temu rece),cin lahko kupite na kilograme(kg) izbirate lahko med razlicnimi debelinami.mislim da imajo tisti debelejsi in kvalitetnejsi u sebi se neko snov da se cin lepse razlije..

potem so se tu dodatni nastavki za spajkalnik oz konice.