@pozitron :
prosim ne jemlji mojega posta slabo ... rad bi ti le prihranil ogromno ur, z akatere ti bo nekoč žal
1. Ne odkrivaj tople vode, kjer je ni. Osnova za v avto naj ti bo en 16.5 cm midbas + tweeter. Če finance dopuščajo dodaš še sub enoto. To je to. Pri prednjem sistemu že dobiš kretnico zraven, ki bo v cenovnem rangu o katerem se pogovarjamo več kot odlično opravila nalogo. En štirikanalni ojačevalec očitno že imaš, tako da je potrebno pogledati le na impendanco suba, da nebo slučajno ojačevalca odneslo.
2. Three way front bo "od oka" zelo težko spravit v "fazo". Po domače boš nad rezultatom razočaran. Time delayi imajo pri avtoakustiki veliko večjo vlogo, kot pri domačih zvočnikih, saj so enote veliko bolj odmaknjene druga od druge in obrnjene v različne smeri.
3. Dobra izloacija in damping naredijo čudeže že pri obstoječih enotah.
4. Pazi kaj delaš z elektriko po avtu

Signalni kabli in elektrika (+) ne pašejo skupaj
Če te pa še kaj konkretnejšega zanima pa vprašaj.
evo .. mojih 5c.
LP M.